Kızlar oğlum 9 aylık ama hala desteksiz oturamıyor. Destek yastıkları vs kullansam da asla oturmayı sevmiyor. Doktor bana 9 aya kadar bekle demişti, haftaya randevumuz var. Bu durumda ne yapılması gerek neler önerecekler veya nereye yönlendirmesi gerek bizi? Aynı durumu yaşayan anneler oldu mu nezaman oturmaya başladı bebekleriniz, nasıl bi süreç yaşadınız? Lütfen yaşamış olan yada bilgisi olan anneler yorumunu bıraksın, teşekkürler şimdiden🙏🏻