Doğduğu günden ber tek yıkıyorum. 11 aylık şuan oyun oynayarak yıkıyorum. Küvetine su dolduruyorum biraz oynaması için zaman veriyorum, sonra ise yavaş yavaş başını yıkayarak başlıyorum. Siz tedirgin olursanız anında tepki veriyor. Suyu yavaş ve sakin dökerseniz zaten nefessiz kalmaz.. hemen yüzünü elinizle sıvazlayın hoşuna bile gidiyor. Yemek konusunda ise zaman çizelgesi yapmanız en güzeli.. uyanış saatine göre 2-2 buçuk saat arayla besliyorum ben. Tabi her zaman yemiyor.. yemediğin de yarım saat arayla teklif ediyorum, asla ısrar etmiyorum.. bazı besinlerin tok tutuculuğu daha uzun olabiliyor..