Merhaba ben dört aylık oğlumun doğumundan beri pompa yaptim sütün devamlılığı için emzirmelerden sonra. Son bir aydır günde iki kez yapıyorum 1 gündüz ve 1 gece şeklinde. Bir kez atlarsam hemen göğsümde bezeler, tıkanıklık angorjman oluşup bacaklarıma falan vuruyor halsizlik oluyor. Çok kötü oluyor vücudum birkaç gün. O düzelsin diye daha çok boşaltıp sagiyorum. Kısır döngü gibi oldu. Pompa yapmaktan da sıkıldım artık ne şekilde bırakabilirim ya da belli bir aydan sonra pompa yapmaya gerek kalmadan sütte azalma oluyor mu acaba? Ya da bu tıkanıklık yüzünden memede küsme, sütte azalma olur mu? Teşekkürler 😊