Ecergun Arkadaşlar merhaba bugün kızımı doktora götürdüm morardığı için nöroloji ve kardiyoloji gördü( kızım 13 günlük ).herşey normal çıktı ve en son KBB DOKTORU gördü ve kzıma doğuştan sağ burnunun tıkalı olduğunu söyledi ve ameliyat dedi.Ankarada tavsiye edeceğiniz KBB ve çocuk cerrahi doktoru varmı? Ve bu sıkıntıyı yaşayan anne varmı