Aynı sorun dönem dönem bizde de oluyor.bende asla kirli bez tutmam,her alt açışta sudocrem kullanırım,ıslak mendil yerine pamukla silerim vs vs.Fakat benim çocuğum alerjik olduğu için cildi biraz daha hassas ve enfeksiyona meyilli.bahsettiğiniz sivilcemsi mantar görünümü dönem dönem olur dediğim gibi.Fucidin kullanıyoruz o durumlarda geçiyor bir kaç güne.