Zehrarif 17 aylık oğlum hala yürümüyor koltuk kenarlarında sıralıyor ama yürümeye korkuyor gibi benzer durumu yaşayan varmı acaba
BurcuKucuk Zehrarif 18 aya kadar bir bekleyin eğer yürümezse bir doktora götürmenizde fayda var. Bu arada hiç düştü mü ? Genelde tam ayaklanma zamanı bebek düşerse tekrar düşme korkusu yaşar
Zehrarif BurcuKucuk pelvis grafisini çektirdim bir sorun yok aslında bildiğim kadarıyla düşmedi ama iki elinden tutup yürütürken ayaklarını kaldırıyor yere basmamak için
sarpinko 18aya kadar normal.siz anne baba krsi karsiya gecip gel gel yapin tesvik edin mesafeyi kisa tutun sonra uzatrsinz.cok dikkat edin sert dusmesin duserse travma olur hic yurumez.bi de bu sekilde deneyin canm istersenz