Kızlar merhaba, oğlum 6 aylık olduğunda diş sancılarımızda fazla olduğu için doktor bu iyi gelir diyerek zaditen oral damla verdi.
Ancak oğlum bu damlayı her verdiğimde hemen uykuya dalıyor. Bunun bir zararı var mıdır? Bu damlayla ilgili bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim