Merhaba kızlar. Bebegim 6 aylik oldu el gıdaya başladık ufaktan. 6 aydir evolvia ar kullaniyoduk reflusu var.fakat smdi 2 numaraya gectik normal mamaya yine kusma başladı ve evolvia ar bulunamıyor piyasada kullanan varmi varsa nerden buluyorsunuz, aptamil kabiz yapiyor diye alamıyorum 🤦🏻♀️