Kizlar bebeğim 7 ay 15 günlük kendisi tutunarak duruyor elinden tuttuğunda yürüyor kendisi dönüp yüzüstü yatıyor ama kollarından destek alıp başını 1-2 saniye kaldırıp tekrar yere katıyor sonra ağlıyor emekleme pozisyonuna getiriyorum kafasını hemen geri yere katıyor sizce bı sorun mu var kollarında anlamıyorum emeklemeye bile o şekilde durabilmesi gerekmez mi