senamiray Benim oğlum 61 günlük, en geç 2.5 saatte bir kalkıyor, emzirip altını değiştirip tekrar uyutuyorum. 2.5 saati geçerse ben uyandırıp besliyorum, daha çok küçükler o yüzden gece beslenmesi önemli bence uyandırın. Sabahları saldırıyordur memeye o açlıkla minik 🐣