Gunesay Bebeğim 6 aylık neredeyse 2 aydır sürekli elleriyle burnunu gözünü koparırcasına ovuşturuyor. İnternette alerji diyor 🤷♀️ Herşeyde alerjiye çıkıyor anlam veremediğim şekilde. Neden olabilir bebekleriniZde bu durumu gözlemlediniz mi?
Selcan Gunesay bahar alerjisi toz a falan alerjisi olabilir. Benim kızımda da var bende de var. Kızıma doktor ilaç vermişti onu kullandım rahatladi bu sıralarda tekrardan artmaya başladı sizde bir doktora götürün. Ama sadece kaşır gibi yapması değil hapşırma var mi ? Ne sıklıkla ? Birde burnu tıkanıyor mu akıyor mu ? Bunlarida sorup ona göre bisey diyorlar
momaysegul Gunesay kızım uyku moduna gireceği zaman öyle yapar benim alerjim var toz polen ama ben öyle yapmıyorum hapşırırım yani onda öyle bisey yok
Baby_Mila Gunesay benim kızımın alerjisi var aynı dediğiniz gibi gözünü burnunu çok ovuşturur kokulara maruz bırakmayın evi hergün süpürün tozları alın hafifler o zaman
Gunesay Selcan kızımın babasının alerjisi var sürekli hapşırır. Ne olduğu da tespit edilemedi. Kızım da sürekli hapşırıyor ve burnu hep tıkalı açıyoruz 😐
Selcan Gunesay ben cocuk doktorumuza götürdüm orda zaten bakıyor burnuna boğazına. Bu bahar alerjisi burnuna bakılarak anlaşılır. Büyükler kulak burun boğaza gidiliyor bolum olarak. Siz cocuk doktorunuz varsa götürün anlaşılır.
Gunesay momaysegul kızım memedeyken uyku moduna girince gözlerini çıkarırcasına ovuyor 🤷♀️ gözlerine zarar verecek diye korkuyorum. Gün içerisnde burnunu çekiyor sürekli kenarlarını ovuyor 😐
momaysegul Gunesay alerji olabilir sizin hangi bölüm bakar bilmiyorum ama önce çocuk doktoruna gidebilirsiniz muayene sonrası doğru yere yönlendirir sizi çok geçmiş olsun ❤️