Tam 4.5 aylık bebeğim var 2450 doğdu 4 ay kontrolüm üz 13 gün önceydi ve 6800 cıktı kilo alımı hep normaldi ancak bebeğim o günden şu güne sadece 100 gram almış meme reddimiz vardı geçti ama hep uykuda emzirdim aç kalmasına müsaade etmedim pek çişli bez sayısı da normal hareketlendiği için yavaşlar demişti ama ne bileyim artık ayda 500 600 gram filan alır dedi doktoru ama hiç almıyor doktorumuz izinli 10 sonra gelecek kafama takıldı size sormak istedim oluyor mu bu aylar da? rutin mama takviyesine de başlatır mı sizce 🤷♀️🤷♀️