RaziyeNu bebegiö 3 aylık. Önceleri emziremiyordm mecbur sutu sagıp biberonla veriyordm. Biberonu cok, seviyordu o zaman. Bendr emziremiyom diye uzuluyordm. Snra bi seklde alıstrdm emzirmeye. Anam bu seferde biberonu unutmus. Neye ihtiyac olsa onu unutuyır bu cocuj.halada almıyor. İşe başlayacm yakında napcm bilmiyorum kaşıkla nasıl bitecekki mama