YigtnAnnesi Mayıs’ta sünnet yaptircam , da dikişli dikişsiz diye ayrılıyor herhalde siz neyi tercih ediyorsunuz beni.neler.bekliulr.ne yapmam gerekiyor anlatirmisiniz
tubbaaa YigtnAnnesi bize doktor sormamıstı dikişli dikişsiz diye sadece anestezi mi lokal mi diye sordum daha cok kucuk anestezi olmaz lokal olck dedi 8 aylıktık o zaman dikişsisdi iç dikiş vardı dıştan lazer dikişliydi 🌺
mlsmrtgl YigtnAnnesi dikişli yaptırdık. İlk iki gün zorlandık. Sonrasında sorun olmadı. Dikişleri kendiliğinden düştü.
MerveDerki YigtnAnnesi biz dikişli yaptırdık canım klipsli pek sağlık değil demişti bizim doktorumuz 🤷🏻♀️
mlsmrtgl YigtnAnnesi çok zor değildi aslında. Evet krem verdiler. Gazlı beze kremi sürüp pipisinin üstüne bıraktık pipisinin ucu nemli kalsın diye.
tubbaaa YigtnAnnesi anestezide sonra ayılınca daha cok ağrısı olur denildi bnm etrafımda bende senin gibi düşündüm doktora bırak bende kaç aylıktı büyükse oda anestezi olur
Deniz_kvk YigtnAnnesi zaten sizin bebeginiz buyuk genel anestezi yani komple uyutarak yaparlar. Lokald bebegin sadece pipisini uyusturuyorlar. Tabi grnel anestezi daha agir. Bir muddet ac kalmasi gerekecek. Vucuduna fazla miktarda yukleme yapilmis olacak. Ama lokal olursada bebek buyuk oldugundan masada zaptedemezsiniz ve travma etkisi olur
Kk41 tubbaaa Klinikte lokal anestezi ile oldu yanındaydık çok güzel geçti sünneti olgusum da durdu. Keserken bile gördüm 🤪
urasbebek On gün oldu yaptıralı oğlum 9 aylık evde yaptırsık hemşir vardı hastanede çalışan dikişli oldu ben hiç bir sıkıntı yaşamadım krem verdi her gün onu sürüyorum dikişlerde hemen düştü