Merhabalar hanımlar bebeğiniz doktorum bana baz geçme ne kadar zorlansa da emmekten en doğrusunu öğrenecek ve emecek demişti yemek yemeğe başlayınca da düzelmiyor bu sefer blw yöntemi var kaşığa allismasi var maması nasıl olmalı ne kadar olmalı var anlayacağınız var da var hatta kabız olması vaaaar bebeğiniz doğduğunu da şu şekilde anlatsın günde en az iki kaka beş çiş yapmali