Hosgeldin Ben comfort u gaz için kullanmıştım beşinci aya kdr. Bize etki ettiğini düşünüyorum aynı zamanda hiç kabız olmadı. 6.aya geçince artık optiproya geçtim. Doktorum bi fark yok dedi. Comfort optipro ya göre pahalı baya bi. Yani aldıkları belgelerle alakalı o fiyat farkı dedi. Doktorumuza sma mamasını tanıtmaya gelen kişi de aynı şeyi söylemiş…🌺