zeynepalya1302 ben 13 günlük lohusa iken korona oldum yenidoğan oğlumun 5 yaşındaki kızımın ve benim 37,5 ateş oldu, kızım test verdi negatif ama biz pozitif. Çocuklarda test için doğruluk oranı çok düşükmüş ama biliyorum hepimiz geçirdik sonrasında yenidoğan bebek öksürüp durdu. Kızım da aynen. Olabilir, siz kendinize test yaptırın bir de.