hemsireanne
Merhabalar...
2,5 ay sonra işe geri döncem ve bebeğim 8 aylık olacak o zaman. İlk yürümesini göremicem, büyümesini göremicem korkusu var fakat bir yandan da onun için ona iyi bir gelecek sunmak için çalışmam gerektiğini bilmek beni motive ediyor. İşe başlamış olan anneler nasıl yapıyorsunuz, nasıl adapte olduğunuzdan biraz bahseder misiniz? Biz çalışacak olan annelere biraz tüyolarınızdan lazım... ☺️