Lina_Deniz 4 ay 13 günlük bebeğim var. Boğazında balgam oluyor. Öğürüyor bir kısmı çıkıyor diğer kısmı çıkmıyor. Boğazında hırıltı oluyor. Var mı önerebileceğiniz bişey 😔 bebeğim rahat uyuyamıyor😓
nesliysldl Lina_Deniz yüzüstü çevirin gaz çıkarır gibi sırtının her yerine pat pat vurun,ni 3 5 dakika yaparsanız iyi gelecektir
Bremenmizikacilari Lina_Deniz elinizi kubbe gibi yapın diğer elinizin üstüne yatırın çocuğu sırtına yukarıdan aşağıya vurun bir süre.
Aslanmamy Lina_Deniz benim de bebeğim 3 ay 1 haftalık bazen kusarken öğürerek çıkartıyor dediğiniz gibi hırıktı kalıyor burnunu temizliyorum ama yine de gitmiyor sanırım kendilerinin çıkarmasını bekleyeceğiz