Defnehir Merhaba arkadaşlar Benim bebeğim 35 günlük dün sağlık ocağına gittik oradaki ebe kontrol ederken bıngıldağı kapanmış iyi değil bu doktora gidin dedi. Hiç başına böyle birşey gelen var mı acaba ? Korkuyorum birşey olucak diye
kullanici_adi_yok Defnehir benim kızım da 13 aylik hala açık tam kapanmadı ebe biraz fazla açık dedi .
Pprreennssaanneessii Defnehir bebeklerin bıngıldak 18 . Aya kadr kapanirmis diye biliyorum ama en erken 12 ayda kaoanirmis35 günlük diyorsunuz mütalaa bi görünün doktora