Eyllamn3 Sezeryan sonrasi ilk defa adet oldu 2 ay olucak ama asiri yogun geliyor cocuk bezi kullaniyorum 😅 oda iki kere uc kere degistiriyorum bu normalmi korkmaya basladim ins kansizliktan ölmem basina gelen varsa yardimci olabilirmi lutfen
runklii Eyllamn3 bi doktora mı gitsen çok fazla değil mi o kadar kanama 🤔 benim doğumdan 40 gün sonra oldu onda da kesik kesik geldi hep. Google amcama sordun mu ?☺️ İnşallah o durumda normaldir.
Hsrtgndz Eyllamn3 merhaba ben normal doğum yapmistim ilk gebeliğim de ilk adetim çok yoğundu 5gun sürmüştü çok gelirdi 2nci seferde öyle ollmjs düzelmişti daha sonra şuan ikinci doğumum bunda daha adette olmadım😁7ay oldu
Busraata Eyllamn3 ahh bende oyleydim 2ay kesintisiz oldum pıhtı atiyorum 6ay oldu ilaç kullandim hâlâ aynı tekrar gidecegim doktora bence soktoruna danış bana birşey yok dedi ama bir dahaki reglimde ayni olursa gidecegim 😑kansizliktan ölmüyorsun sürünüyorsun ben cocuk bezi kullandim 5-6tane degistiriyordum ve hâlâ heryer kan oluyordu 10dkkikada bir lavabodaydim kendimden tiksinmistim çok geçmiş olsun
Enneeeee Hamilelik öncesi de çok muydu kanamaniz, bakın bugün azalma olmassa gidin bi doktora çok fazla üç Bebek bezi 🤷
Eyllamn3 Enneeeee yok aslinda degildi bazen cok yogun oluyodu bazen olmuyodu ama bu sefer sokuluyor galiba yani boyle sabahtan bi koyuyorum arka arkaya bazen akiyor bazen gelmiyo geldikce korkuyorum gittim doktora yumurtaliklarimda birsey yok dedi
Eyllamn3 Hsrtgndz ilkinde benimde boyle degildi korkmaya basladim cevremdeki herkez normal diyor ama ne bileyim oturuyorum devamli bebekle ugrasmaktan belki ondan cok fazla kaliyor icimde ayaga kalkinca cok akiyor
Eyllamn3 Busraata bende oyle ya sormayin bidaha cocuk mocuk yok kadin olmak cok zor icin temizleniyo diyorlar ama ne temizlenmesi direk sokuluyor olmazsa doktordan dogum kontrol hapi yada ignesi isteyecegim vursun o daha duzenli getiriyor. Gercekten korkmaya basladim kansizlik yapiyor.
Eyllamn3 Busraata benim annem tam 1 ay kesintisiz adet oluyormus bide cok fazla gelip parca dusuruyormus 😇 inanin korkmaya basladim
Busraata Eyllamn3 doktora gitmeni öneririm canım bende aynıyım geçmiyor kendi kendine denedim olmuyor😁