Kızlar oğlumu gündüz emzirmeyi Kestim. Geceyi de kesmek istiyorum ama olmuyor nasıl ilerlicem gündüz korktuğum kadar olmadı zorladı ama oyaladım çok düşkündü. Gece çok sık uyanıyor ve eskisi gibi emip uyumuyor ağlıyor sürekli neden bilmiyorum dakikalardır saatlerdir sallıyorum yerine koyuyuoeum geri kalkıyor kısa kısa uyuyor. Yani 21 Aydır kesintisiz deliksiz maksimum 3 saat uyumuştur şimdi daha kısaldı. Çok yoruldum bir fikir verir misiniz 🌸🙏🏽 Gündüzü keseli 10 gün oldu çok mu ara verdim gece için acaba