SNCK canım neocate kullandık bebek almadı. Ben de aptamil aldım onu da almadı. Sonra doktor dedi ki mamayı yaptıktan sonra yarım saat ağzı açık bekletin biraz kokusu uçar, içine de yarım çay kaşığı vanilya şurubu koyun. Başta asla almadı sadece çok çok açken 30-40cc içti. Şimdi alıştı tüm biberonu içiyor