Ezgiasya senin gene boyun 1.73 ben hepten piknik tüpüyüm 😁 1.58 le 85 kiloyum, ve bidaha hamileyim . Öncekinde 20 kişo almıştım veremeden tekrar hamile kaldım bunda da 100 olurum. Artık yürümeyi bırakır yuvarlanırım diyorum😁 şaka bi yana evet kilolar can sıkıcı ama bence çok da abartma, bebeğin daha küçük , dünyaya bir mucize getirdin keyfini çıkar tatlıların 😊 verirsin, 😉