zbd merhaba oğlum 1 aylık, ben normal aptamil 1 +anne sütü veriyordum,kilo alımı azdı ve gazı vardı bebeğimin,ayrıca 4-5 gunde 1 büyük tuvaletini yapıyordu(doktorumuz dedi ki eğer çocuk mama alıyorsa her gun ya da en gec ½ gunde tuvalete çıkmalı,yoksa kabız sayılır)Doktor tavsiyesiyle Aptamil Conformil 1 kullanmaya başladım çok iyi kilo aldı ve gaz-kabızlık problemimiz azaldı.Ayrıca 1. Ayında mamayı doktor kontrolunde arttırdım.