mutlukalp21 benim durumum da aynıydı hep sınırda kilo alıyodu bebeğim ama sağlıklıysa sıkıntı etmeyin..
Oğlum uzamış sarılık oldu 3 4 ay boyunca gece uyandırmaya devam ettim çok zordu uyandırmak, uyanmadan da emmiyordu 🤦🏻♀️
Annem de demişti biz uyandırmadan emzirirdik emerdiniz diye, ama oğlum hiç öyle olmadı hep uyandırmak zorunda kaldım 🤷🏻♀️