benim_adim_ebruli Ayakta dahi durmuyor, hep parmak ucunda her yere tutunup sıralıyor. Normal mi ? Yarın tam 11 aylık olacak. Hatta diş bile çıkarmadı daha 🤦🏻♀️ etrafta kıyas yapan çok üzülüyorum. bu arada 5 aydan beri emekliyor 🤷♀️
Birprensesannesi16 benim_adim_ebruli çok normal benim ki 15 aylıkken çıkardı şu an 17 aylık daha yürümüyor bile 9 adım atıyor çok şükür Ama
Mrvebyds benim_adim_ebruli bizde öyle 10,5 aylık oldu koltukta sıralıyor parmak ucunda ayaktada da durabiliyor biraz desteksiz ama adım atmak istemiyor 😭😭🥴
Caglarass benim_adim_ebruli Benim minikte haftaya 11 aylık olacak. Parmak ucuna basmayı bıraksalar yürürler de 😅 Niyetleri yok demek ki daha 🤦
basaktpe12 benim_adim_ebruli 12aylık olduğu sabahı aniden tutunmadan yürüdü bebeklerimiz bizi şaşırtmak için varlar bende yürümeyecek heralde artık ısrar etmeyeyim dedim ama kendi başına kalkıp peşimden geldi 😂
benim_adim_ebruli Birprensesannesi16 ay bilmiyorum ya diş belirtisi bile yok belliki sizin gibi o aylarda çıkarır ancak
_minik_anne_ Her bebeğin gelişimi elbette ki çok farklı. Ama bi doktorla görüşsen daha iyi olur diye düşünüyorum. Dişlerinin çıkmaması biraz tuhaf geldi bana bilemiyorum tabiki içinizi rahatlatmak için bence muayeneye götürün.
benim_adim_ebruli _minik_anne_ her ay gittiğimiz doktorumuz var zaten hep normal karşıladı ama ben rahat olamadım bir türlü 🤦🏻♀️
_minik_anne_ benim_adim_ebruli emin ol bir sorun olsa doktorun uyarırdı seni bunları dert etme onla geçirdiğin güzel anlara odaklan. Biri kıyaslayacak olursa da o senin bebeğinin normali bu benim bebeğimin normali demek ki de geç. Allah sağlıklı uzun ömürler versin inşallah 🥰
mihranin_annesi1 Mrvebyds benim kızım da aynı şekilde ve aynı ayda ve bizde diş çıkaramadık daha hiç 🤷🏻♀️
mihranin_annesi1 benim_adim_ebruli şimdikiler öyle galba bende anlamadım aslında benimki çok hareketli durduğu yerde durmaz ama adım atmaya cesareti yok daha benimde en çok diş konusu kafama takılıyor doktor hiçbirsey demedi dişe ama 3,4 aylıktan beri kaşınıyor eli hersey hep ağzında aylardır resmen ama 1 diş yok daha annemler yaşını karsilicak galba diyorlar hep kıyaslamak değil ama mesela ornek verecek olursam alt komşumun bebeği bizden 2 ay küçük 2 diş birden çıkarmış geçenlerde her bebeğin gelişimi farklı kendine özel demek ki elbet zamanı vardır bizimkilerinin de canım ilk çocuk olunca birazda aceleci oluyoruz galba bende senin gibi düşünüyorum bazen 🤗
benim_adim_ebruli mihranin_annesi1 evet öyle tecrübesiz olduğumuzdan her hareketlerinden bir anlam çıkarmaya çalışıyoruz 🤦🏻♀️😂
Caglarass benim_adim_ebruli Arada ellerini bırakıp atıyo kendini. Koşa koşa gidiyorum yanına yürümeyi bilmiyosun sen diye. Garibim bu seferde dengeyi kaybedip tutunacak dal arıyo resmen 😄