Yasımıza yeni girdik 15 gün oldu.
Geceleri ağlıyo ne kucakta pıspıslamam ne beşikte sallamam fayda etmiyor. Gözler kapalı şiddetli şekilde ağlıyor canı yanıyo gibi .
Uyku eğitimi veren bir sayfada gecen gün bu tarz olaya uyku terörü dediklerini okudum. Kucağınızda kendini gerir ittirir sizden , sallamanıza gerek yok uykusunda ağladığı için etkisi olmayacaktır, sarılmanız yeterli diyodu.