Kızlar regl olalı 10-15 gün arası bir süre oldu yani henüz regl günüme çok var. Doğum yapalı da 2,5 yıl oldu gayet düzenli regl görüyorum . Sorum şu , çocuğu yatağa yatırırken biraz kasık bölgemde zorlanma hissettim . 1 saat sonra WC’ye gittim kanamam olmuş. Regl ilk günkü gibi. Ne çok az ne çok fazla. Böyle bir şey yaşayan var mı ? Zorlanmaya bağlı kanaması olan ?