Merhaba güzel deneyimli anneler sorum size olacak, devlet hastaneleri 41+0’da mı en son Doğumu başlatıyor 41 haftalığım hiç bir belirtim yok sizler tecrübeli insanlarsınız bana yardımcı olursunuz… Ve bana lütfen bol bol dua edin nolur korkuyorum birazcık Doğumdan? Sancım yok açılmam yok ne olacak