Kizlar iyi geceler. Çok acil bana yardımcı olabilir misiniz? Mastit olmaktan cok korkuyorum. Aksam dokuz gibi gogsum aniden acimaya başladı. Sol gogsum koltuk altima yakin hatta. Bildiginiz aci var yani. Hep o gogsumu emzirdim ancak hafiflemiyor. Ve elimde kontrol ettim biraz sertlik var koltuk altima doğru. Cok korkuyorum bu mastit mi? Aniden oldu ya şaştım kaldım. Suan kolumu bile indiremiyorum göğsümün üzerine. Gogsum sertte değil baya yumuşak. Sekiz aylık bebeğim. Kuvvetlide cekiyor. Ancak uçları isirmaktan yara olmuştu. Ondan mı oldu ki? Ne olur yaşayan var mı? Bir tarif edebilir mi bu nedir ki? Aşırı korkuyorum ya mastit ten. Sabah hemen sağlık ocağına gidicem.