Bugün doktora götürdüm bebeğimi 2 ay 19 günlük cildi çok kuru sert ve dökülmeler başlamıştı derisinde kuruluk egzaması dedi ve bioderma yatıştırıcı jel ve temizleyici verdi ve bioderma nemlendirici banyo yaptırdım hastaneden gelince bu ürünle ve nemlendiricisini sürdüm 2 saat önce verdiği diğer başka bi kremi sürmek için açtığımda göğsü ve sırtı kıpkırmızı olmuştu ve çok ağladı bağırarak napaçamı şaşırdım şuan uyuyor ama neden böyle oldu normal mi bi dünya parayı daha kötü olsun diye mi verdim anlamadım bişey anlayan bilen yazsın lütfen