Benim bebegin kolik ve gaz sancılarını zirvede yaşadı orof bir doktora götürüyoduk hiç bir damlanın kanıtlanmış faydası yok bosuna bebege kimyasal vermeyin dedi gaz bir hastalık degil sakşnleştirmelisin dedi. Biz tabiik dinlemedik denemediğimiz damla kalmadı hiç biri işe yaramadı gerçekten. Sıcak havlu VS doğal yöntemleei denemek daha faydalı çünkü gerçekten damlalar fayda etmiyor. Geçici bir süreç böyle düşünün.