Merhaba herkese,10 aylık kızım var uykusu bi türlü düzelmiyor düzeltemiyorum ya. Kucağımda biraz dolaştırarak poposuna pış pış yaparak uyutuyorum bazen hiç dolaşmadan kucağımda oturtarak poposunu pışpışlıyorum uyuyor beşiğine koyuyorum. Bu arada 1 haftadır falan kendi odasında yatırıyorum gündüzde gecede. Gece bende onun odasında yatıyorum alışana kadar. Anneme vs br yere gittiğimizde ayağımda sallıyorum. Gece çok sık uyanmaya başladı ve bu beni artık çok yoruyo. 30 dk, 1 saat bazen 10 dk arayla uyanıp duruyo emmek mi istiyor diyorum gece çok emmiyor da niye kalkıyor anlamadım. Dönüyor emekleme pozisyonuna geldiği gibi tutunup ayağa kalkıyor sanki uyuyan o değilmiş gibi. Yatırıp tekrar pis pis yapıyorum veya beşiği sallaniyor sallıyorum yok illa kucağıma gelecek kucağıma geldiği an uyuyor. Kucağımda uyumaya mi alıştı nasıl düzelticem bilmiyorum bi yardım edin nolur bu beni çok yıprattı