Merhaba kizlar dun akşam talihsiz bir olay oldu .. oğlum ile yatakta oyun oynarken bir anda ne oldu nasil oldu yere duştu tutmaya çalıştım ama tutamadim 🥺😭 yerde vazo vardı, vazoya çarptı kaşı ile gozu arası kesildi .. dün akşamdan beri kendimde değilim. Kendimi keşkelerle yedim bitirdim 🥺😭 çok canım yanıyor .. acile gittim hemen dikiş attılar 8-10 gün sonra dikişleri aldiracağız .. sorum şu : başinizdan boyle bir olay gectiyse veya tanidik birisinin basina geldiyse bana ne gibi oneride bulunursunuz .. iz kalmamasi için bio oil kullanmayi duşunuyorum 😔