hemsirebiranne Artık napıcağımı şaşırmış durumdayım yok yok yok asla yemek istemiyor ilk beni emmeyi bıraktı sonra mamayı şimdi ek gıdayı kesinlikle ağzını açmıyo kaşığı ağzına yaklaştırdığım an elleriyle bana vuruyo bağırıyor artık inanamıyorum bu raddeye geldiğine biberona ağzını kilitliyor gece beslenmesini kesti mama yediğini anladığı an uyanıp basıyo yaygarayı , 6. Ayında tam 4 doktor gezdim idrar kan tahlili verdik bir sorunu yok . Bir doktor aç beklet illaki yiyecektir diyor ama çocuk zaten akşam en son beslenmesini 7 de yapıp yatıyor sabah 8 9 10 farketmiyor mamayı içmiyo , söylüyorum bebek muhakemesini yapamaz içer diyor .. diğer doktor mama yemesede olur ek gıda ne yiyorsa ver diyor yediği sadece yoğurt başka bısey kabul etmiyor ki.. mamauı kaşıkla veriyorum ağzında bekletiyo yutmuyo 30 40 cc mamayı yarım saatte yediriyorum boğazında beklettiği için bi süre sonra midesini bulandırıp öğürmeye başlıyor ne varsa cıkarıyo gerçekten artık eziyet oldu bu beslenme konusu hayatımdan soğudum ya napim ne denim denemediğim yöntem kalmadı 😣😣😣😣😣😣😣
Buglem hemsirebiranne sanırım kızımı anlattın canım hepsi disten ya dış çıkarıyormu. Kızımda öyleydi 6 aylıktan beri emmmede sorun yaşıyorduk 8 aylıkken bıraktı emmeyi uğraştım yok uykuda verdim yok elleriyle mememi ittiriyordu 8 ay emdi burada şükür dedim mamaya geçtik bazen onada inatlasiyor içmek istemiyor ek gida dersen eliyle kaşığı vurup döküyor ama yeni keşfettim ellerini tutunca güzel yiyor sanırım oyun yapıyor onu ama dış çıkarınca hiç bisy yemiyor acıkınca yer diyorum onu da istemiyor bazen çok bunalıyorum yemediği için rahatta edemiyorum annelik işte. Enjektör le mama vermeyi deneyin farklı olduğu için dikkatini çekip içiyorlar mamayi denemiş biri olarak söylüyorum
Mesafe hemsirebiranne seni çok iyi anlıyorum cnm şuan bizde tamda böyleyiz ama bizde inek sütü alerjisi var bende alerji bu kadarmı yapar diyorum iştahsızlıgı ama gerçekten çok sinir bozucu😔😔çok üzülüyorum çok vermemeyide denedim gittikçe arayı açıyo acıkmıyo yutmuyo ben bikaç gün kendi haline bıraktım benimde onunda stresi bi geçsin tekrardan ögünlere başlıyacam kendi halinede bırakınca olmuyo 3 gündür takip ediyorum 5 saatte bir 1 ölçek alıyor istegiyle
Pelvan hemsirebiranne hemsiremisiniz konuyla alakasi yok ama bu konularda daha hakimsinjzdir diye dusundum seni cok iyi anliyorim benzer bir postta ben actim benjm bebgimde cok istahsiz ama uyudukca 5 dkda 10dkda 20 20 bazen 10cc uyudukca surekli besliyorum onu ben biberon konusinda oyle bir cozum buldum ama ek gida konusunda ben aglamak uzeryim tum sinir sistemim cokmus durumda
Keremozaninannesi hemsirebiranne ben emmediği zaman balkonda salıncak var oraya geçip kucağımda oturarak besliyorum bi yandan sallanıyor tuhafına gidiyor heralde uyutamadığımdada orda uyutuyorum 😂
hemsirebiranne Buglem bi denemediğim enjektör kaldı hatta dün eşime söyledim onu denicem diye . O kadar zor ki yemeyen çocuk cok kafama takıyorum
Bukettt1 Mamayı soğuğa yakın verin diş çıkarma döneminde damakları ateşlendiği icin ılıkda olsa içmek istemeyebilir yada mamadan önce diş kaşıyıcısını buzlukda sogutun damaklarına iyi gelicektir huysuzlugu gectiginde mamasını verin.aynı sorunu yaşadım busekilde çözüm buldum. İnasallah bebeğinizdede ise yarar 🙏
hemsirebiranne Bukettt1 bu hiç aklıma gelmedi gerçekten soguga yakın denemedim mamayı denicem hemen tesekkurler 🙏🏻 Yoğurt yiyor gerçekten sıcak olmadıgı icin belkide.. stresten aklıma hiçbisey gelmez oldu
hemsirebiranne Bukettt1 ay gerçekten denedim şuan yapıp beklettim mamayı ve soğumaya yakın verdim yedi uzun bi aradan sonra 100 cc mamayı içti gerçekten nasıl mutlu oldum ya çok teşekkürler Öner’iniz için 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
pasaminannesi06 Yemeyen cocuk cok sor ama İnan hepsi dış resmen günlerdir agladim ya herkese surat yaptım oğlum Aç diye 8 aylık resmen soytarı oldum yesin diye hala da zorla yiyoruz ama dr 7 8 kaşık yese de kafi diyor ama gerçekten uorildim allah sabır versin hepimize
pasaminannesi06 hemsirebiranne ben hayattan kopuyorum İnan ağlıyorum resmen deliriyorum cocuk hakkı dış vs ama yüzüm düşüyor eşim diyor Ne oldu yemedinacikimca yer bebek anlamıyor ki açlığı Bn zorlamasam onu Da yemez Allah seni inandırsın Dun 3 çeşit yaptım Ağzına kilit vuruyor Oyun yapa yapa ancak yediriyorum şükür cekiuorum yedikçe e
hemsirebiranne pasaminannesi06 aynen öyle canım benim bizdede durum aynı herseyi red dönemi .. çok zor işte bi yolunu bulmak lazım ama istemeyince istemiyor inada bindiriyo
hemsirebiranne Mesafe sizin alerjiniz yapıyordur muhtemelen iştshsızlıgı 😔 Zorlayıp inatlaştıkça dahada kötüye sarıyor iyi yapmışsın birkaç gün kendi haline bırakmakla bende zorlamıyorum suan kendi ne zaman isterse 🤷♀️ İnatlaşmayı unutsun diye..
Mesafe hemsirebiranne aynen cnm inatlaştıgı dönemde biraz bırakmak lazım yoksa artıyor inatlaşmalar alerji bu kadar yapmaz diye düşünüyorum ya başka bir etken var henüz çözemedigimiz sizin gerçekten diş dönemi belki ondandır Allah hepimizin yardımcısı olsun sabır versin
hemsirebiranne Mesafe evet dişten büyük ihtimalle henüz çıkmadı onun huzursuzlugu inşallah hepsi düzelir ya bebek yerse anneler mutlu oluyor 🤦♀️
hemsirebiranne Pelvan hemşireyim evet ama alanım farklı onkoloji bölümündeyim.. ilk bebeğim ve iştahsızlıgı konusunda aşırı bi çıkmazdayım meslekten ziyade annelik duygusu ön planda oluyor.. uykuda alıyordu önceden suan anlıyo uyanıyo sürekli metot değişikliği yapıyorum bende