OOglum yukarıda detaylı yazdıgım gibi bu bir sendrom değil aslında. Gelişiminin bir parçası ve ögreniyor. Onun konusması degil kendini ifade edememesi belki onu yoruyordur. Oglunuzu daha iyi anlayabilmek için 2-7 yas arasındaki gelişim basamaklarını anlatan yayınlardan yararlanabilirsiniz. Her cocuk farklı ve biricik. Elbette her zaman sabrımızı koruyamıyoruz bunun aksini iddia eden yalan söylüyordur ama bunu gelişiminin bir parçası olarak kabul edersek cözümler gelişir ve sorun olan şey yerini güzel davranıslara dönüştürür. siz bu gibi durumlarda ne tepki verirseniz o sizi kopyalayacaktır. Söylediklerinizle değil yaptıklarınızla ögreteceksiniz. Gerekirse oyuncakları konusturma oyunları veya ilgisini cekecek kitaplardan destek alabilirsiniz. Konusmasını teşvik icin her hafta belirli temalar işleyin evde. Mesela gündelik konusmalar veya selamla adın ne , ne istiyorsun gibi basit kelime ve cümleler ile baslayın. her gün 1 saat park saati yapmaya calısın konusma ve dürtüsellik icin ideal oluyor.