Öncelikle merhabalar 10 aylık oğlum var surekli aglama krizleri ile boğuşuyoruz bu ay özellikle çok arttı mama sandalyesine oturmak istemiyor bebek arabasina binmek istemiyor oto koltugunu kabul etmiyor kriz gecirecek sekilde agliyor almıyorum ağlayarak istediğini yaptırmaya alışmasın diye ama inanin morarana kadar ağlıyor taki kucagima alip sakinlestirene kadar ne yapacağım bilmiyorum aglamasi yetmez gibi yanindan ayrilamiyorum lavaboya bile gidemez oldum odadan çıktığımda bile ağlıyor ne yapmam lazim nasıl bir yol izlersem aglamadan bisey yaptırabilirim kendimi bebegim ağladıkça vicdansiz gibi hissediyorum cok yoruluyorum😭