Merhaba arkadaşlar , ilk anneliğim ve böyle bişeyi ilk defa yaşıyorum bebeğim 4.5 aylık doktor tavsiyesiyle ek gıdaya başladık 15 gündür katı da besleniyor bebeğim ama genel olarak sma mama ile besleniyor . Ve bebeğimin yaklaşık 1 aydır damaklarını kasıyor ve salyası çoğaldı suanlık gördüğüm bir diş yok ama 3 gündür emziğini emmek yerine ısırıyor ve damaklarına sürtüyor . Bugün 3 saat arayla 4 defa kaka yaptı kakası çok cıvık bi kaka değildir doğrusu . Akşam 8 gibi duş alıp yatıracaktım soydıpum da vücudunun ısısı yüksek gelince ölçtüm ve 38.1 çıktı bi yarım saat sonra ölçtüğümde 37.8 di ben her ihtimale karşı bi çay kaşığı calpol vermiştim şuan ateşi normal seviyeye geldi 36.4 . Böyle bi durumu yaşayan var mi ? Varsa nasıl bir yol izlediniz ? Bu durumun dişle bir ilgisi var müdür? Çok uzun yazdım kusura bakmayın :/