Merhaba kızlar oğlum 8 nisanda 2 yaşına girecek emzirmeyi bırakmak istiyorum sadece meme emiyor hiç yemekle alakası yok yediği tek şey çerez veya ekmek
bazı yollar denedim günde 6 kere emiyorsa 5 e düşürdüm ama ertesi gün daha çok emdi ve çok ağladı lütfen yardımcı olurmusunuz artık çok bunaldım ve yoruldum yemek yesin istiyorum