Mehmetkaan Mamaya başlayalı 3 hafta olucak ilk zamanlar gayet iyiydi bebeğim gazını çok rahat çılartıyordu gazda yapmıyprdu ama bi haftadır çok gazı olmaya başladı huzursuz ve doymuyor 2 saatte 90 cc yapıyorum 52 günlüğüz bazen 1 1.5 saate acıkıyor
Lina3705 Mehmetkaan ben kullanıyorum ama ilk 6 ay aptamil aldım suan bebelac gold gectim bebeğim gayet severek içiyor ama bi aptamil olamaz 🤦♀️
Mehmetkaan Lina3705 bende aptamil proseynoyla başladım ama oda gaz ve kabız yaptı sürekli mama değiştiriyorum çocuğuma yarayanı bi bulamadım