Seydafra Merhaba gecmis olsun . Kizimin iki kere kapandi . İlkinde bilmedigimiz icin doktor uyarisiyla farkinda olduk dogal olarak . Her alt acmada gerdirerek sorunu hallettik sonra bi daha kapanmaz sandim halbuki yine oluyormus . Yine kapandi . Ama bu kapanma tamamen degildi kremle isi cozduk . Simdi her alt acmada gerdiriyorum . Bebegin alt temizligine cok dikkat eden biriyim pislikten oldugunu dusunmuyorum . Sebebini anlamadim ve hayatimda ilk defa boyle biseyle karsilastim . Cok kapanirsa cerrahi yontem uygulaniyormus doktorumuz demisti . Cok kisa bi islem oldugunu soylemisti hatta . Cok gecmis olsun .