Rezzan canım ben sekiz aylıkken başladım neden bu kadar geç kaldın ve şu an hala gece gündüz odasında yatar kamerayla takip ediyorum ben eşim horluyor diş gıcırdatıyor kesinlikle çok rahatsız oluyordu bizim yanımızda çok uyanıyordu odası çok sağlıklı oluyorsan çok geç kalmışsın ile inşallah alışır İlk başlarda bir hafta on gün alıyor uyutup oraya koyuyorum ya da orada koyuyorum oyun oynasın diye oyuncak günü verdim gündüz uykusunda yatırdım öyle böyle derken alıştız şu an bir aydır yatıyor