Problemsiz Beşige koyunca uyaniyr yanımda yatmak istiyor bende korkuyrm acikcasi. Bu tehlike ne zaman gecer?
Tuba Problemsiz hep vardır tehlikesi🤷🏼♀️ Benim büyük oğlum doğduğundan beri benimle yatıyor diğeri ise kendi beşiğinde. Benim uykum çok derin olmadığı için sorun yaşamadım.
Gulbasar Problemsiz benim bebeğim 8.5 aylık doğdugu günden bu yana hep aynı yatakta uyuduk halende öyle ama çok temkinli uyuyorum uykun ağır ise uyuma derim
elifhanimm Problemsiz hiç derin uykuya geçmediğim halde sadece ilk 15 gün beraber yattık,sonrasında odasında beşiğinde,şimdi 4,5 aylık ama beşiğine sığmamaya başladı o yüzden kendi odasına insal lah 6,7 ayında