bossbabysmom Allah bilir 1 köpek diş için 3 4 ay ağladıgini bilirim her gece istisnasız,günlerce doktor gezdik tahlil yaptık yok birşey,gündüz birde prenses gibi hicbirsey yok,gece canavar oluyor korkunçtu aylar böyle geçti,şimdi hepsi tam bi en arkadaki azilar kaldı köpek f lan çıkardık şükür bitti ama bizde bittik 😅😅ondan dedim diş diye valla yapıyor o diş herşey yapıyor