Ecrininannesihatice Merhabalar kan(demir) ilacı kullananlar hangisini kullanıyor acaba? Sağlık ocağında verilen çok kötü, kullanıp memnun kaldığınız ilaç var mı
deryakuralerturk55 Ecrininannesihatice Bizim doktorumuz fermix önerdi digerlerinde paraben olduğunu söyledi ben gayet memnunum herhangi bir sorun yaşamadık
DidemBaderin Merhaba sağlık ocagının verdiğinin içeriği temiz değil biz doktorumuzun tavsiyesiyle bestiron damla kullanıyoruz içeriği çok temiz.
Semaertgrl Ecrininannesihatice ferrum kullanıyoruz doktorumuz bunu yazmış daha bugün başladık henüz bir yorum yapmayacağım ama bebeğim içerken içi bulaniyor 🙄
Ayca_ogun1 Semaertgrl biz treelife kullanıyoruz bebeğim severek içiyor sizde deneyin bir isterseniz doktorunuza sorarak yapın bence ama
ebrusmsk Ecrininannesihatice sağlık ocağının verdiği ilaci kullanmadim. Sidefer kullandim o da yan etki yaptı. Kabizlik ,kötü koku vs. Araştırmalarima göre bestiron şuanda en iyisi. Kismetse o ilaci alacağım. Faydasi olmaz ise ocean fermix deneyip durcam artik
Ayca_ogun1 Ecrininannesihatice İlk sağlık ocağının verdiğini kullanıyordum bebeğimi ishal yaptı sonra doktor treelife kan ilacını önerdi çok memnun kaldık bebeğimde çok sevdi severek içiyor sizde çocuk doktoruna sorun derim her çocukta farklı etki yaratabilir bu tarz ilaçlar
Dnrsln Ecrininannesihatice bizim doktorumuz altıncı aydan sonra önerdi bizde 4ay 12 günlüğüz ben vermiyorum.Sağlık ocağının verdiği kan ilaçlarında pareben koruyucu olduğunu söylemişti bir eczacı yakınım.