KYigitf Kizlar merhaba bebisleriniz icin hangi deterjani kullaniyorsunz memnun olduklarınız neler ben degisitrmek istiyorum ama kararsiz kaldim önerilerinize ihtiyacim var teşekkürler 😘
sinber KYigitf omo baby sıvı kullanıyorum memnunum yumuşatıcı olarakta Bingöllü şoför sensitive olanı kıllanıyorum yumuşacık oluyor ve güzel kokuyor
Yavrusununannesiii KYigitf duru granül matik toz sabun yumusatıcı da Dalin pembe kapaklı olan memnunum
ebrusmsk KYigitf duru kullandim kalıntı birakti. Uni baby sıvı deterjan kullandim o da güzel değil. Dalan roxy kullanıyorum suan da .daha iyisini bulursam onuda değiştiririm🤣🤣🤣🤣🤣
sinber ebrusmsk ben de zor beğenen biriyim omo sıvı ve bingo soft sensitive yumuşatıcı denemenizi tavsiye ederim
sinber SongulTurk valla ben de sesli güldüm oğlum yanımda sıçradı 😂😂😂😂uzun bi süre daha gülerim artık aklıma geldikçe 🤦🏼♀️
Nilefe KYigitf bende duru kullanıyordum bu sefer e bebekten aldım baby me granül sabun lekeleri güzel çıkartıyor durudan daha iyi geldi bana kalıntı da yapmadı