Merhaba geç oldu farkındayım ama suan gerçekten çok çok üzgünüm,biz 29.haftamda doğum yaptım 54 gün kaldı küvozde bütün kontrollerini yaptırdık kalbindeki delil devam ediyor yakın zamanda kronolojik bir yaş göz kontrolüne gittik ama sadece ölcüm oldu ve muayene iptal oldu 10 gün sonradya detaya girmiyorum ben ölçüm sonuçlarını doktor arkadasıma gösterdim ve gözlük takması gerekiyormuş🥺
küçücük bebeğe nasıl alıstırdınız gözlüğü?
Allah dermansız dert vermesim buna da şükür ama ona baktıkça gözüm doluyor🥺