glsmozkn Ne güzel işte, biraz sağına biraz soluna kafası biçimli olur. Düz kafa sendromu olmasın. Bebeklerin kafası hele ki normal doğumsa sivri oluyor zaten, büyüdükçe biçimleniyor. Sezaryenle bebeklerin biraz daha düzgün oluyor. Ben çok dikkat ettim oğluma, her emzirme sonrası yatırırken farklı yöne yatırdım, ama ilk zamanlar farkında değildim unutmuşum annelik telaşı ablam uyarmıştı kafasını hep aynı yöne yatırma bozulmuş şekli diye.