Kizlar bu yalanci emzikle basim belada
Kizim dogdugunda kolik dogdu ve emzik alistirmak zorunda kaldim
Ama bu emzik basa bela
Surekli dusuyor kayboluyor emzik askisi kullanamiyorum cekiyor cikariyor yada gece uyurken korkuyorum Allah korusun emzik askisi bogar falan cocugu diye
Nyse onsuz asla uyumuyor gece onuemzigini bulamayinca uykusundan uyaniyor benide uyandiriyor
Bıraktirmak icin sizler neler yaptiniz yada bir oneriniz varmi
On dort aylik bu arada kizim
Onsuz asla uyumuyor